Δευτέρα, 8 Ιουλίου 2013

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΙΚΟ ΣΑΣ (ΦΡΕΟΝ)

Τρόπος  να συμπληρώσης ψυκτικου υγρου (φρέον) στο κλιματιστικό μας.
 Πριν ξεκινήσουμε θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα πρώτα από όλα το ότι δεν έχει το κλιματιστικό μας ψυκτικό υγρο αυτό δεν σημαίνει πως απλώς τέλειωσε καθώς το ψυκτικό ρευστό δεν τελειώνει ποτέ ακόμα και μετά από εκατομμύρια χρόνια….

  όποτε ο μονός λόγος για να μην έχει καθόλου ψυκτικό ρευστό το κλιματιστικό μας είναι η διαρροή… εδω θα σημειώσω πως το κλιματιστικό περίπου κάθε 3 με 4 χρόνια θέλει ένα μικρό συμπλήρωμα καθώς χάνεται μια μικρή ποσότητα από της συνδέσεις που συνδέουν την εσωτερική μονάδα με την εξωτερική       ( συγκεκριμένα από την συστολή και διαστολή του χαλκού),
ΟΚ R410
Επανέρχομαι στην διαρροή εάν το κλιματιστικό μας έχει διαρροή τότε με το να βάλουμε υγρά στο κλιματιστικό μας δεν θα λύσουμε το πρόβλημα θα πρέπει πριν βάλουμε υγρά  να λύσουμε το πρόβλημα με την διαρροή δηλαδή να βρούμε την διαρροή και να την φτιάξουμε

R410
Τώρα αν εάν θέλουμε απλώς να συμπληρώσουμε μια μικρή  ποσότητα ψυκτικού ρευστού στο κλιματιστικό μας μετά από μερικά χρόνια τότε θα πρέπει να μάθουμε πρώτα από όλα με τι ψυκτικό ρευστό λειτούργει το κλιματιστικό μας για να μάθουμε θα πάμε στην εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού μας και θα διαβάσουμε την ταμπέλα που έχει η εξωτερική μονάδα μας, στην ταμπέλα αυτή θα βρούμε ένα από τα παρακάτω υγρά

1) R410  εάν στην ταμπέλα σας γραφεί R410 τότε το κλιματιστικό σας λειτούργει με αυτό το ψυκτικό ρευστό διπλά ακριβώς θα αναφέρει και την ποσότητα που χρειάζεται το κλιματιστικό σας πχ. 0,780kg.Υπάρχουν επίσης και τα παρακάτω υγρά 2) R407   3) R22.
Πλέον έχουμε μάθημα με ποιο ψυκτικό ρευστό λειτούργει το κλιματιστικό μας και το έχουμε προμηθευτεί από κάποια καταστήματα τα όποια πουλάνε ψυκτικά μηχανήματα και εξαρτήματα.




Πάμε τώρα να συμπληρώσουμε υγρά στο κλιματιστικό μας στην εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού μας έχουμε 2 βάνες μια χονδρή και μια ψήλη η χονδρή είναι για την χαμηλή πίεση και η ψήλη για την υψηλή πίεση ακριβώς κάτω από την χονδρή βάνα υπάρχει ένα βαλβιδική όπως και στα λάστιχα του αυτοκινήτου  εκεί συνδέουμε τα μανόμετρα μας  ( αφού έχουμε βάλει μπρος το κλιματιστικό) με το που συνδέσουμε τα λάστιχα αμέσως το μανόμετρο θα μας δείξει την πίεση που έχει το ψυκτικό ρευστό το ψυκτικό ρευστό R410  δουλέψει περίπου στης 95 Psi εάν είναι λιγότερο τότε συμπληρώνουμε πχ εάν είναι 70 μετά από 10 λεπτά λειτουργιάς του κλιματιστικού τότε θέλει συμπλήρωμα σημειώνω πως μόνο στην ψύξη μπορούμε να συμπληρώσουμε υγρά στο κλιματιστικό  μας   εάν έχουμε το R407 τότε η πίεση μας θα πρέπει να είναι περίπου στου 65-75 Psi  εάν έχουμε R22 η πίεση μας θα πρέπει να είναι περίπου από 55-65 Psi  εάν το μανόμετρο μας δείχνεi αυτές της πίεσης τότε δεν κάνουμε τίποτα εάν είναι λιγότερες οι πίεσης θα πρέπει να συμπληρώσουμε.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών.
Σεμνα και ταπεινα παρακαλω και στη μητρική σας γλώσσα για να μεταφράζονται

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...