Τρόπος να συμπληρώσης
ψυκτικου υγρου (φρέον) στο κλιματιστικό μας.
Πριν ξεκινήσουμε θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα
πρώτα από όλα το ότι δεν έχει το κλιματιστικό μας ψυκτικό υγρο αυτό δεν
σημαίνει πως απλώς τέλειωσε καθώς το ψυκτικό ρευστό δεν τελειώνει ποτέ ακόμα και
μετά από εκατομμύρια χρόνια….
Επανέρχομαι στην διαρροή εάν το κλιματιστικό μας έχει
διαρροή τότε με το να βάλουμε υγρά στο κλιματιστικό μας δεν θα λύσουμε το
πρόβλημα θα πρέπει πριν βάλουμε υγρά να
λύσουμε το πρόβλημα με την διαρροή δηλαδή να βρούμε την διαρροή και να την
φτιάξουμε
όποτε ο μονός λόγος
για να μην έχει καθόλου ψυκτικό ρευστό το κλιματιστικό μας είναι η διαρροή… εδω
θα σημειώσω πως το κλιματιστικό περίπου κάθε 3 με 4 χρόνια θέλει ένα μικρό
συμπλήρωμα καθώς χάνεται μια μικρή ποσότητα από της συνδέσεις που συνδέουν την
εσωτερική μονάδα με την εξωτερική (
συγκεκριμένα από την συστολή και διαστολή του χαλκού),
ΟΚ R410 |
R410 |
Τώρα αν εάν θέλουμε απλώς να συμπληρώσουμε μια μικρή ποσότητα ψυκτικού ρευστού στο κλιματιστικό
μας μετά από μερικά χρόνια τότε θα πρέπει να μάθουμε πρώτα από όλα με τι
ψυκτικό ρευστό λειτούργει το κλιματιστικό μας για να μάθουμε θα πάμε στην
εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού μας και θα διαβάσουμε την ταμπέλα που έχει η
εξωτερική μονάδα μας, στην ταμπέλα αυτή θα βρούμε ένα από τα παρακάτω υγρά
1) R410 εάν στην
ταμπέλα σας γραφεί R410 τότε το κλιματιστικό σας λειτούργει με αυτό το ψυκτικό
ρευστό διπλά ακριβώς θα αναφέρει και την ποσότητα που χρειάζεται το
κλιματιστικό σας πχ. 0,780kg.Υπάρχουν επίσης και τα παρακάτω υγρά 2) R407 3) R22.
Πλέον έχουμε μάθημα με ποιο ψυκτικό ρευστό λειτούργει το
κλιματιστικό μας και το έχουμε προμηθευτεί από κάποια καταστήματα τα όποια
πουλάνε ψυκτικά μηχανήματα και εξαρτήματα.
Πάμε τώρα να συμπληρώσουμε υγρά στο κλιματιστικό μας στην
εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού μας έχουμε 2 βάνες μια χονδρή και μια ψήλη η
χονδρή είναι για την χαμηλή πίεση και η ψήλη για την υψηλή πίεση ακριβώς κάτω
από την χονδρή βάνα υπάρχει ένα βαλβιδική όπως και στα λάστιχα του
αυτοκινήτου εκεί συνδέουμε τα μανόμετρα
μας ( αφού έχουμε βάλει μπρος το
κλιματιστικό) με το που συνδέσουμε τα λάστιχα αμέσως το μανόμετρο θα μας δείξει
την πίεση που έχει το ψυκτικό ρευστό το ψυκτικό ρευστό R410 δουλέψει περίπου στης 95 Psi εάν είναι
λιγότερο τότε συμπληρώνουμε πχ εάν είναι 70 μετά από 10 λεπτά λειτουργιάς του
κλιματιστικού τότε θέλει συμπλήρωμα σημειώνω πως μόνο στην ψύξη μπορούμε να
συμπληρώσουμε υγρά στο κλιματιστικό
μας εάν έχουμε το R407 τότε η
πίεση μας θα πρέπει να είναι περίπου στου 65-75 Psi εάν έχουμε R22 η πίεση μας θα πρέπει να είναι
περίπου από 55-65 Psi εάν το μανόμετρο
μας δείχνεi αυτές της πίεσης τότε δεν κάνουμε τίποτα εάν είναι λιγότερες οι
πίεσης θα πρέπει να συμπληρώσουμε..
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών.
Σεμνα και ταπεινα παρακαλω και στη μητρική σας γλώσσα για να μεταφράζονται