Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2012

ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΨΥΚΤΙΚΟ ΡΕΥΣΤΟ ΣΤΟ KΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ


Πριν ξεκινήσουμε θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα πρώτα από όλα το ότι δεν έχει το κλιματιστικό μας ψυκτικό ρευστό αυτό δεν σημαίνει πως απλώς τέλειωσε καθώς το ψυκτικό ρευστό δεν τελειώνει ποτέ ακόμα και μετά από εκατομμύρια χρόνια….



 
όποτε ο μονός λόγος για να μην έχει καθόλου ψυκτικό ρευστό το κλιματιστικό μας είναι η διαρροή… εδω θα σημειώσω πως το κλιματιστικό περίπου κάθε 3 με 4 χρόνια θέλει ένα μικρό συμπλήρωμα καθώς χάνεται μια μικρή ποσότητα από της συνδέσεις που συνδέουν την εσωτερική μονάδα με την εξωτερική       ( συγκεκριμένα από την συστολή και διαστολή του χαλκού), αλλά της περισσότερες φορές οι τεχνικοί  απλώς κοροϊδεύουν τον κόσμο λέγοντας του πως ήθελε συμπλήρωμα υγρών.

Επανέρχομαι στην διαρροή εάν το κλιματιστικό μας έχει διαρροή τότε με το να βάλουμε υγρά στο κλιματιστικό μας δεν θα λύσουμε το πρόβλημα θα πρέπει πριν βάλουμε υγρά  να λύσουμε το πρόβλημα με την διαρροή δηλαδή να βρούμε την διαρροή και να την φτιάξουμε διαβάστε περισσότερα για της διαρροές

Τώρα αν εάν θέλουμε απλώς να συμπληρώσουμε μια μικρή  ποσότητα ψυκτικού ρευστού στο κλιματιστικό μας μετά από μερικά χρόνια τότε θα πρέπει να μάθουμε πρώτα από όλα με τι ψυκτικό ρευστό λειτούργει το κλιματιστικό μας για να μάθουμε θα πάμε στην εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού μας και θα διαβάσουμε την ταμπέλα που έχει η εξωτερική μονάδα μας, στην ταμπέλα αυτή θα βρούμε ένα από τα παρακάτω υγρά
1) R410  εάν στην ταμπέλα σας γραφεί R410 τότε το κλιματιστικό σας λειτούργει με αυτό το ψυκτικό ρευστό διπλά ακριβώς θα αναφέρει και την ποσότητα που χρειάζεται το κλιματιστικό σας πχ. 0,780kg.Υπάρχουν επίσης και τα παρακάτω υγρά 2) R407   3) R22.
Πλέον έχουμε μάθημα με ποιο ψυκτικό ρευστό λειτούργει το κλιματιστικό μας και το έχουμε προμηθευτεί από κάποια καταστήματα τα όποια πουλάνε ψυκτικά μηχανήματα και εξαρτήματα.

Πάμε τώρα να συμπληρώσουμε υγρά στο κλιματιστικό μας στην εξωτερική μονάδα του κλιματιστικού μας έχουμε 2 βάνες μια χονδρή και μια ψήλη η χονδρή είναι για την χαμηλή πίεση και η ψήλη για την υψηλή πίεση ακριβώς κάτω από την χονδρή βάνα υπάρχει ένα βαλβιδική όπως και στα λάστιχα του αυτοκινήτου  εκεί συνδέουμε τα μανόμετρα μας  ( αφού έχουμε βάλει μπρος το κλιματιστικό) με το που συνδέσουμε τα λάστιχα αμέσως το μανόμετρο θα μας δείξει την πίεση που έχει το ψυκτικό ρευστό το ψυκτικό ρευστό R410  δουλέψει περίπου στης 95 Psi εάν είναι λιγότερο τότε συμπληρώνουμε πχ εάν είναι 70 μετά από 10 λεπτά λειτουργιάς του κλιματιστικού τότε θέλει συμπλήρωμα σημειώνω πως μόνο στην ψύξη μπορούμε να συμπληρώσουμε υγρά στο κλιματιστικό  μας   εάν έχουμε το R407 τότε η πίεση μας θα πρέπει να είναι περίπου στου 65-75 Psi  εάν έχουμε R22 η πίεση μας θα πρέπει να είναι περίπου από 55-65 Psi  εάν το μανόμετρο μας δείχνεi αυτές της πίεσης τότε δεν κάνουμε τίποτα εάν είναι λιγότερες οι πίεσης θα πρέπει να συμπληρώσουμε..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών.
Σεμνα και ταπεινα παρακαλω και στη μητρική σας γλώσσα για να μεταφράζονται

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...